pühapäev, 21. detsember 2014

Sinister

2012
Ethan Hawke,  Juliet RylanceJames Ransone
Kestis 110 minutit

Tõsieluliste roimadega tegelev kirjanik Ellison Oswalt kolib perekonnaga majja, kus hiljuti poodi üles kogu perekond. Peatselt peale oma uude sisse kolimist hakkavad majas aset leidma kummalised lood. Eriti kummaliseks kisub asi siis, kui mees leiab pööningult kasti 8mm filmidega, kus majas toimunud mõrv peale filmitud on, koos terve hulga teiste roimadega, mis viitavad juba kuuekümnendatel alustanud sarimõrvarile.

Ma olen K O H U T A V A L T nõrganärviline. Ma ei mõista miks mulle see juba ükskord meelde ei jää. Ma ei saa anda head hinnangut filmile, mille vältel ma hirmust nutma hakkasin ja mille vaatamiseks ma vahepeal tule põlema panin, et mitte hirmust röökima pista ja iseendasse liigsel hulgal paranoiat tekitada? Kuna ma pole just kõige suurem õudukate fänn, ei ole ma ka just pädevaim inimene andma arvamust, kas see oli õudne või ei (sest minu jaoks on enam-vähem kõik õudne, kui seda piisavas koguses on). Ma võin öelda ja kinnitada ainult seda, et mulle meeldib Ethan Hawke, kes tegi suurepärase rolli. Samuti, lõpp oli kohati üllatav, aga võibolla ainult mulle.. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar