neljapäev, 14. august 2014

The Fault In Our Stars

The Fault In Our Stars
2014
Shailene Woodley, Ansel Elgrot, Nat Wolff

Minu hinne: 6/10

Meeldis ja ei meeldinud ka.
John Green'i raamatul põhinev film jutustab loo Hazel Grace'st, kes oli 16-aastane kilpnäärmevähki põdev tüdruk, kelle ema otsustas ühel päeval, et ta on depressioonis ja saatis ta vähihaigete tugigruppi, mida ta eriti ei nautinud, kuni päevani, mil sinna saabus Augustus Waters. Noored armusid.

Ma ütlesin, et mulle meeldis ja mulle ei meelinud ka, sest film oli iseenesest hea. Naerda sai, ma pean ausalt tunnistama, et ma isegi nutsin ja filmid, mis mind nutma suudavad ajada, on tavaliselt väga head filmid, aga minu jaoks on see film ülekiidetud. Inimesed, kes ütlevad, et see on parim film maailmas, on ilmselgelt vähe filme näinud, sest parim film maailmas see kindlasti ei ole. Ning jah, ma olen raamatut lugenud ja minu jaoks andis raamat igatahes parema emotsiooni.

Shailene Woodley häiris. Kuna ma lugesin raamatut enne, kui film välja tuli, oli mul oma kindel ettekujutus sellest, milline peaks Hazel olema, milline peaks Augustus olema ja Shailene ei vastanud minu ootustele mitte kuidagi. Minu jaoks oleks vist Kristen Stewart ka paremini sobinud, kui Shailene. Ja isegi kui Ansel Elgrot ei olnud minu ettekujutus Augustusest, tegi ta siiski piisavalt hea rolli, et minu ettekujutuseks saada. Erinevalt Shailene'st. Elagu Ansel!

Olgu ma neetud igavene kibestunud tiinekas, kes ma lihtsalt Anseli ja Hazeli armastuse üle kade olen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar