neljapäev, 14. august 2014

Dead Poets Society

Dead Poets Society
1989
Robin Williams, Ethan Hawke, Robert Sean Leonard

Minu hinne: 10/10

O captain, my captain! Paistab, et annan välja tänase teise kümne, seda kümmet igati väärivale filmile.

Film räägib inglisekeele õpetajast, kes inspireerib oma õpilasi lugu pidama luulest ja "püüdma päeva". Filmi poster ütleb "He was their inspiration. He made their lives extraordinary." Tegi küll jah. 

Enne kui ma filmiga alustasin, mõtlesin ma juba ette ära, et üle kaheksa vaevalt panen. Olin selle vaatamist niigi nii pikalt edasi lükanud, aga nüüd Ellu sundis mind seda vaatama ja kuna mu Bourne'i Identiteedi vaatamine läks aia taha, siis nii ta läks. 

Algus venis minu jaoks natuke, aga võibolla on asi selles, et ma olen jõudnud kiirete algustega juba harjuma hakata, sest viimasel ajal filmid algavad minu jaoks nagu hop, ja kohe juhtub midagi. Aga see ei häirinud mind isegi, et nad viivitasid. Vähemalt hakkas midagi toimuma.

Aga mõni isehakanud poeet võiks minu ka ükskord ära võluda ja mulle luulet kirjutada, oleks päris kena..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar