reede, 15. august 2014

Emperor's New Groove

Emperor's New Groove
2000
David Spade, John Goodman

Minu hinne: 6/10

Kui mind vähegi tunda, siis peaks teadma, et ma armastan multikate vaatamist. 

Ülbe keiser Kuzco muudetakse oma endise käsilase Yzma poolt laamaks ja seda selleks, et saada troon. Yzma käsilane Kronk peaks Kuzcost lõplikult lahti saama, kuid eksituse tõttu satub Kuzco hoopis ühe vaese talumehe vankrile, kellele ta sel samal hommikul sitta oli keeranud.

Tüüpiline halvast saab hea lugu, suurepäraste laulude saatel. Ma liigitasin selle lisaks animatsioonile komöödia alla, sest ma sain päris mitmel korral naerda selle natuke isemoodi huumori peale. 

Ma jõudsin ka järeldusele, et mulle meeldib see maalitud taust ja väljajoonistunud tegelased lahendus (animatsioon) natu-natukene rohkem, kui see lahendus, kus kõik on ühtlaselt välja joonistunud ja tegelased on ilma kindlamate piirjoonteta ((3D) computer-animation), kuigi sellel pole ka viga ja nüüd vist põhiliselt ongi multikad sellised, aga igal juhul naudin ma vahelduseks lihtsat animatsiooni hea meelega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar