neljapäev, 25. detsember 2014

Caddyshack

1980 
Chevy ChaseRodney DangerfieldBill Murray
Kestis 98 minutit


Danny Noonanil on raskusi mõistmisega, mida ta elult tahab. Ta tahaks minna ülikooli, kuid selle tarvis on vaja raha ja raha teenimiseks töötab ta eksklusiivses golfiklubis Bushwood. Ta peab oma parimaks lootuseks saada Bushwoodi stipendium, kuid selleks peab ta avaldama muljet klubi omanikule, kohtunik Elihu Smailsile. Rahuliku koha aurat tuleb aga rikkuma rikas ärimees Al Czervik, kellel on plaanis klubi ära osta; kohtunikule see loomulikult ei meeldi ja nad lähevad raksu. Nende konflikti segatakse ka Danny ja rahumeelse olekuga, Dannyle aegajalt nõu andev, Ty Webb , kes on juhtumisi üks koha parimaid mängijaid. Väljaspool kogu seda prallet, aga on natuke veidra olemusega Carl Speckler, kes üritab vabaneda golfiväljakut rüüstavast suslikust.

Jõudsin otsusele, et olen pigem vanemate komöödiate usku.. Oh kui kõik komöödiad ometi sellised oleks. Hüsteeriliselt naljakas ja hästi kokku istuvate koomikutega, kellest tuleks kindlasti kõige enam esile tõsta Bill Murray mängitud Carl Speckler, kelle ülesanne oligi kogu filmi vältel sellest suslikust lahti saada, kes kuidagi osutus targemaks, kui Carl ise. Ja see oli lihtsalt ajuvaba, kui naljakas kogu see komejant välja kukkus! Ma olen lihtsalt iseendaga nii rahul, et ma selle otsa sattusin ja selle vaadatud sain, sest ma tunnen, et ma olin nii paljust ilma jäänud, kuni ma selle ära vaatasin. Tõesti, üks geniaalsemaid komöödiaid, mida ma näinud olen!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar