laupäev, 27. september 2014

Stuck In Love

2012
Lily Collins, Jennifer Connelly, Nat Wolff
97 minutit

Minu hinne: 9/10

Tunnustatud kirjanik, tema eksnaine ja kaks teismelist last saavad aasta jooksul aru, mis on armastus, mis on selle võlud ja valud ning kuidas sellega toime tulla, igaüks erimoodi.

Ma üritan nüüd jube aruka näo pähe manada ja öelda midagi arukat filmi kohta, mille kohta nagu ei oskagi midagi öelda.. 

Ütleme lihtsalt, et tobe ja armas. (jälle!) Nat Wolff meeldis, ta jäi mulle juba The Fault In Our Starsi vaadates meelde, aga siin oli ta nagu suurem roll ja rohkem juukseid ja meeldis isegi rohkem, kui Isaacuna. See-eest, aga ei meeldinud mulle üldse Liana Liberato (mida nime sorri) mängitud Kate. Ta tegane oli ikka üle mõistuse tüütu ja nõme. Tegelt ka, tiigis on nii palju kalu ja mõni suudab ikka sellise otsa sattuda. Tunnen kaasa. 

Ja ma ikka ei suuda ringiga soundtrackidest mööda käia, sest ma lihtsalt pean nentima, et mulle järjekordselt kohutavalt meeldis filmi soundtrack. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar