pühapäev, 24. august 2014

White Nights

White Nights
1985
Mikhail BaryshnikovGregory Hines
136 minutit

Minu hinne: 7/10

Vene baleriin, kes on viimased kaheksa aastat Venemaalt jooksus olnud, satub lennuõnnetuse tagajärjel Venemaa territooriumile. Ta võetakse seal kinni ja viiakse elama mustanahalise ameeriklase juurde, kes on Ameerikast olnud umbes samakaua jooksus. Nad ei saa küll omavahel eriti läbi, kuid neil on ühine soov - soov olla uuesti vaba. 

Kui minu arvamust küsida, siis kõlab see üsna veidralt. Ma pole kunagi balletist eriti vaimustuses olnud. Sel ajal kui kõik minuvanused väikesed tüdrukud tahtsid balleriinideks saada, tahtsin kunstnikuks saada ja kui teised minuvanused tahtsid lauljateks saada, siis mina tahtsin endiselt kunstnikuks saada, aga ballett on mulle alati meeldinud. Ma ei ütle, et ma sellest alati aru saan, aga ma naudin selle vaatamist, sest mu jaoks on see huvitav. Mulle meeldivad üldse tantsufilmid ja vahelduseks oli üllatavalt meeldiv vaadata midagi enamat, kui hip-hoppi ja kahe rivaalitseva tantsija armusuhte arenemist (sest seda siin filmis ei olnud). 

Aga tegelikult, kuigi ma ei anna sellele filmile võibolla nii kõrget hinnet, pani see film mind igatahes balletiti teise pilguga vaatama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar