laupäev, 23. august 2014

After The Dark (The Philosophers)

After The Dark (tuntud pigem kui The Philosophers)
2013
James D'ArcySophie LoweDaryl Sabara
107 minutit

Minu hinne: 6/10

Suur osa filmist on nagu.. mida kuradit? 

Jakarta filosoofia õpetaja annab viimasel koolipäeval oma 20 lõpetavale õpilasele ülesande, mis seisneb selles, et nad on tuumaapokalüpsises viimased ellujääjad ja nad peavad valima enda seast kümme, kes saavad võimaluse aasta jagu edasi elada ja inimrassi taastada.

Kuna Ranno vaatas minuga koos, siis me otsustasime mängida meie igapäevast mängu "paku mis järgmise minuti jooksul filmis juhtub" ja ma olin üsna üllatunud, et me päris suurel hulgal kordadel mööda panime, sest film tundus üsna ilmselge. Aga vahet ei ole, kui ilmselge see film tundus, mida kuradit küsimus kerkis ikka pidevalt esile. Ma ei mõtle "Velvet Goldmine'i" tüüpi mida kuradit, aga lihtsalt reaalne mida kuradit, sest see film oli reaalselt ka ikka haigem ajun**s. Esiteks, kes üldse annab oma õpilastele sellise ülesande? Nagu, vahet ei ole kui arenenud su õpilased on, sa oled vaimselt haige. Mida reaalset vi**u, filosoofiaõpetaja? 

Ma ei ütle, et see oleks sitt film, sest ma arvan, et ta ei ole, aga ma vist ei ole nii pea ühekski psühholoogiliseks ajude keppimiseks valmis, sest ma mõtlen tõenäoliselt mingi nädala aega jutti nüüd, mida mina nende asemel teinud oleks.. Või noh, alustuseks oleks ma kohe sellele õpetajale vist kuuli pähe lasknud, vahet ei ole kui rahumeelne inimene ma tegelikult olen.. 

Tänu sellele filmile jõudis mulle vähemalt kohale, miks mind suur osa Harry Potteri filme häirib.. Sest Bonnie Wright. Ärge küsige, miks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar