neljapäev, 21. august 2014

Good Morning, Vietnam!

Good Morning, Vietnam!
1987
Robin Williams, Forest Whitaker

Minu hinne: 9/10

GOOOOOD MORNING, VIETNAM!

DJ kutsutakse Vietnamisse tegema raadiosaadet. Temast saab kõigi lemmik oma huumori ja muusikavalikuga, kuid ajab närvi seersandid, kes peaksid tema eest vastutavad olema ja jälgima, et ta midagi vastuolulist ei ütleks ja keegi tegelikult teada ei saaks, milline on sõjaline seisukord Vietnamis.

Veensin venda poolteist tundi, et see on hea film ja ma olin juba kolmveerand filmi ära vaadanud ja ta oli mind kuskil tund ja natuke peale naermas kuulnud, kui ta otsustas, et tahab ka vaadata ja me hakkasime otsast peale. See ei muutnud filmi aga üldse ebanaljakamaks, sest mina naersin ikka, aga ju mul on siis vennaga liiga erinev huumorisoon, et tema selle üle naernud oleks. Ma ei tea kas need, kes on seda filmi näinud, teavad, et Robin Williams mõtles kogu oma dialoogi kohapeal välja, nagu wow!? 

Aga ausalt öeldes polnud see film lihtsalt komöödia, mis näitas seda, kui suurepärane koomik Robin Williams oli, vaid seda, milline tume periood tegelikult Vietnami sõda oli. 

Mis teema mul nende sõjakomöödiatega on, ma aru ei saa..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar