pühapäev, 17. august 2014

Ferris Bueller's Day Off

Ferris Bueller's Day Off
1986
Matthew Broderick, Jennifer Grey, Alan Ruck

Minu hinne: 9/10

"Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it."

Ferris Bueller otsustab võtta koolist vaba päeva, et põrutada oma pruudi ja parima sõbraga Chicagosse, ning teeskleb oma vanemate eest haigust. Vanemad lähevad küll õnge, kuid koolidirektor Ed Rooney usub, et Ferris tegeleb pettusega ning võtab eesmärgiks Ferris paljastada. 

Ma võibolla liialdan, aga see on üks parimaid komöödiaid, mida ma oma elus näinud olen, sest ma vaatan seda mitmendat korda ja ma pidin tõepoolest vaeva nägema, et vaikselt naerda ja mitte oma vanemaid üles äratada. Ma tõesti ei taha spoilida, aga mu lemmikkoht filmist oli siiski Charlie Sheeni cameo politseijaoskonnas. See oli lihtsalt üle kõige. Ja "Twist And Shout" oli ka nagu woah endiselt. Ma ei ole küll biitlite fänn, aga iga natukese aja tagant on nad toredad küll.  
Ja kui te kunagi leiate filmi, milles on paremad 4th-wall-breakid, siis andke mulle ka teada, sest ma isiklikult tahaksin seda näha.

Ja oh, kuidas mulle Jennifer Grey meeldib.. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar