reede, 16. jaanuar 2015

Nightcrawler

2014
Jake Gyllenhaal, Rene Russo
117 minutit
[Sisaldab suurel hulgal graafilist vägivalda]

Lou Bloom on noor mees, kes meeleheitest tööd leida, tegeleb kuritegevusega, kuni satub peale grupile vabakutselistele kaamerameestele, kes teenivad raha avariidest, tulekahjudest, mõrvadest ja muudest mässudest videoklippide tegemisega. Ta imbub kiiresti öömaailma, kus iga sireen märgib midagi ja käib pidev võistlus, kes saab kiiremini teiste inimeste õnnetuse uudistele maha müüa. Algaja kohta tulevad Loult aga suurepärased videoklipid ja telekanali kiitus viib mehe nii kaugele, et ta on valmis tegema mida iganes, et saada parim kaader.

Ma olin alguses natuke ebalev selle suhtes, kas Jake Gyllenhaal sobiks filmi. Ega ma päris kogemata ka kinno ära ei eksinud ja olin isegi trailerit näinud ja puha, aga Jake Gyllenhaal postril tekitas umbusaldust, aga saalis istudes ja filmi vaadates oli naljakas mõelda, et ma üldse nii arvanud olin, sest ta sobis rolli justkui valatult. Tema tundetu ja külm pilk, mis mööda ekraani ringi rändas ja aegajalt päikeseprillide taha varjus, oli minu jaoks ilme, mida ma reaalses elus igal hetkel vältida üritaksin. 
Üsna tume film nii teemalt, kui ka visuaalselt pildilt. Eks need ööelu ja vägivald hakkavad meile kõigile ühel hetkel pähe..


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar