pühapäev, 7. september 2014

Rise Of The Guardians

2012
Chris Pine, Hugh JackmanAlec BaldwinIsla Fisher, Jude Law
97 minutit

Minu hinne: 7/10

Jack Frost viidab päevast päeva aega igale poole härmatise ja lume tekitamisega, lõbustades lapsi kelgusõitudega ning mängides nendega lumesõda. Keegi lihtsalt ei näe teda. Ühel päeval aga, kui ilmub keskajast saati kadunud olnud Pitch, kes tahab ära võtta kogu laste rõõmu, valitakse ta välja aitama ülejäänud nelja legendi: Jõuluvana, Unematit, Hambahaldjast ja Lihavõttejänest. Ning temast saab samuti legend. 

Ma pean endale meelde tuletama hakkama, et ma ei vaataks enam eesti keelde dubleeritud multikaid, sest mind kohutavalt häirib kuulata, kuidas eestlased kohati veidi absurdseid ja imelikke möödapanekuid tõlkimisel teevad. Külmajaak? Tõsiselt või? Külmapoiss kõlaks ka normaalsemalt ja ma saan aru, et ta nimi oli Jack Frost, eksole, aga Külmajaak????? Ma ei mõista. 

Iseenesest armas. Tekitab tahtmise uskuda, et Unemati on tegelikult ka selline võiküpsise moodi paksuke, kes sulle öösel und ja lootust nagu küpsisepuru voodisse puistab ja siis naeratades minema vudib. Või, et Jõuluvana on tegelikult ka selline paks tätoveeritud vene mürakas, kellele rongidega mängida meeldib ja et teda aitavad natuke totukad päkapikud ja lumeinimesed. Veenev ja meeldiv. Vaataks uuesti küll.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar