reede, 12. september 2014

Metallica: Through The Never

2014
Dane DeHaan
93 minutit

Minu hinne: 8/10

Trip (nimi muide), Metallica-roadie, saadetakse bänd show ajal linna teise otsa tooma midagi. Tundub lihtne missioon, kuid sellest on asi kaugel, kui kogu reis muutub parajaks sürreaalseks seikluseks.

Sisuliselt täiesti sisutu film. Suurem rõhk on muusikal, kui story-line'il, kuigi esines palju ägedaid stseene, mis ei sisaldanud võtteid Metallica live-kontserdist ning mis, ülla-ülla, kestsid kuskil minut isegi. (kui vedas). Mul ei ole selle vastu midagi, sest alati ei peagi nii palju vaatama, kui kuulama ja kuulata on seda hea. Kui ühe või kaks korda vaatad, siis veel iseenesest on see huvitavalt lahendatud seiklus ka omamoodi ja põnev, seejärel koliks pigem albumile üle.

Suures osas tuleb hinne selle eest, et mulle meeldib Metallica, mulle meeldivad live-kontserdid ja mulle meeldib Dane DeHaan, kellel on üsna kogu aeg väga üllatunud nägu ees, aga ilus vaadata ikka. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar