neljapäev, 24. detsember 2015

This Is Were I Leave You

2014
Jason Bateman, Jane Fonda, Tina Fey
Kestis 1 tund ja 43 minutit

Kuna ma olen avastanud, et kudumine ja mu käeline tegevus käib mul kiiremini ja pädevamalt kui mõni linateos taustal ketrab, siis tavaliselt ma üritangi leida selliseid natuke mitte nii huvitavaid filme, millele suurt tähelepanu ei peaks pöörama. Imelikul kombel juhtusin ma arvustuste lugemise järel filmi otsa, millele ma lõpuks rohkem tähelepanu pöörasin kui kudumisele.
"This is where i leave you" tegevus toimub ühe perekonna keskmes, kus isa on hiljuti manalateele läinud. Ema (Jane Fonda) tahab aga, et lapsed sel raskel ajal koos oleksid ning annab neile teada, et isa viimseks sooviks oli, et nad veedaksid nädala ühe katuse all ja üritaksid minevikus olnud probleemidest üle saada. Neil kõigil on lisaks ühistele probleemidele veel isiklikud probleemid, mis niigi nende peade kohal kokku löövad ning kõigele lisaks on vaja neil nüüd tegeleda kõigi võinuks ollade ja mis oleks kuidega, mis kaasnevad vana kodukandi ja vanade tuttavatega.
Nagu ma juba mainisin, siis kuigi ma eeldasin sellest üht neist nigelatest filmidest, mille vaatamisest sa midagi juurde just ei saa, ainult aega kulub, siis tegelikult vaatamata kõigele negatiivsele, mida olin valmis eeldama ja olin lugenud, osutus see (vähemalt minu jaoks) just täpselt selliseks draamaks, mis mulle meeldib ja mida reaalselt ongi hea vaadata, sest see puudutab midagi.. hinges. Puudutab midagi hinges, jah. Film oli iseenesest kurblik, vahel naljakas, kuid üldiselt kurblik, sest kõigil oli kõik kogu aeg halvasti, aga igaüks üritas sellest halvast elustki viimast võtta. Samas mul on hea meel, et filmis vaheldusid komöödia kui ka draama lõpuni välja ning asi ei kiskunud liiga komöödialikuks või liiga melodramaatiliseks. 
Teisalt Jason Bateman oli jälle Michael Bluth, sest ma ei tea, kas ta ei oska muud teha või talle meeldib nii väga Michael Bluth olla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar