esmaspäev, 1. juuni 2015

Wild

2014
Reese Witherspoon
Kestis 1 tund ja 55 minutit

Tõestisüdninud lool põhinev film. Pärast oma ema surma ja ebaõnnestunud abielu lõppu otsustab noor naine nimega Cheryl võtta 1100 miilise rusuva teekonna läbi kõrbe, et tõestada end iseendale ja saada üle oma ekstreemsest ja hukutavast eluviisist. Film on kokku pandud, segades lõike tema endisest elust, näidates uusi inimesi, keda ta kohtab ja pöörates suurt tähelepanu loodusele. 
Ütleme nii, et ma ei ole kunagi eriti suur Reese Witherspooni fänn olnud ja ega see roll seda ei muutnud ka. Reese on minu ikka veel see blond ja roosas beib, kes Legally Blondena advokaadiks üritas saada ja kuigi ma olen talle omajagu võimalusi andnud, ei ole ta mulle endiselt suutnud sügavamat muljet jätta. Ma tahtsin, et sellest filmist saaks tema niinimetatud päästerõngas, kuid film põrus survival moviena ja ei tekitanud ka sügavamaid tundeid draamana, mis tähendab, et ma ei oska teda isegi liigitada muusse kategooriasse kui filmid, mis mulle isiklikult ei meeldinud. Ja Reese ei meeldi mulle samuti endiselt. 
Pärast oscarinomintasiooni Reesele oleksin eeldanud, et kogu see emotsionaalsus, mida ma nägin trailerist ja mida ma ette kujutasin filmi kirjeldust lugedes, oleks reaalsus ja ma tõesti saaksin nautida kaks tundi kestvat ja tunnetest pulbitsevat emotsionaalset filmi enese leidmisest ja raskustest üle saamisest, kuid minu jaoks oli film lõpuks liiga pikk ja liiga.. igav. Ja ilmselgelt tegi keegi liiga hea traileri. Võibolla jäigi minu jaoks filmist kõige eredamateks momentideks need, kus näitas loodusvõtteid ja mägesid, oh kui palju mägesid. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar