kolmapäev, 11. veebruar 2015

'71

2014
Jack O'Connell
99 minutit

Minus alguses suure huvi äratanud peaaegu sõjafilm räägib noorest briti sõdurist Gary Hookist, kes jäetakse maha mässukesksesse Belfasti, kus ta üritab ühe öö jooksul ellu jääda. Ta on haavatud ja segaduses, ei tea ega tunne kedagi ning ei tea, kuhu minna. Tagatipuks otsib teda taga kamp mässajaid, kes tahavad temast igal võimalusel vabaneda ja kas ma juba mainisin, et ta ei tea mida teha?
Mu jaoks tundub suisa tobe, et see film nii ebalevalt kokku istus. Ma ei lootnud paljut, aga ma lootsin, et siit tuleb midagi kvaliteetset, mida kunagi hiljem teleka ees mingit saasta mugides uuesti vaadata.  Ma kuulsin küll, kuidas hulk inimesi kinost lahkus ja filmi taevani kiitis, kuid ma lihtsalt ei suuda selle kiidukooriga nõustuda, sest seal ei olnud lihtsalt midagi sellist, mille pärast poolteist tundi paigal istuda ja seejärel ahhetada. Ausalt öeldes tundus mulle kohati lihtsalt, et keegi põhivend tõusis poole filmi tegemise pealt püsti ja ütles, et läheb suitsule. Ja siis enam ei naasnudki ning teised vennad ei osanud midagi enam peale hakata. Pole minu asi öelda, sest ausalt ma isegi paremini suudaks. Samuti kuidas teisiti sa ikka üht ööd kokku võtad, aga sisimas ma lootsin, et tuleb see, mida ma ootasin, et ma ei peaks taaskord kinost lahkuma juureldes selle üle, kui palju parem oleks olnud film alternatiivse lõpuga. 
Vähemalt tegi Jack O'Connell võrdlemisi hea rolli ja oli isegi verise näoga ilus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar