reede, 5. september 2014

Star Trek

2009
Chris PineZachary QuintoEric Bana
127 minutit

Minu hinne: 8/10

Päeval, mil James T. Kirk sünnib, sureb ta isa salapärase Nero käe läbi, kes otsib kedagi Spocki, kuid samal ajal päästes selle käigus üle 800 inimese. 25 aastat hiljem on James suureks kasvanud ja paras segaduse külvaja, kuid sellegi poolest oodatakse temalt suuri tegusid. Ta liitub Starfleeti meeskonnaga, kus ta suudab välja vihastada intelligentse ja oma päritolu pärast diskrimineeritud Spocki. 

Natuke segane, aga visuaalselt täiesti hämmastav. Ma olen lummatud. Kogu see valguslaikude ja muuga salapära ja sügavuse tekitamine on lihtsalt vaimustav. (Mängime mängu kui palju sünonüüme ma veel hämmastavale suudan leida) 

Film ise oli ka põnev. Pakkus kaasaelamisrõõmu ja kerget pinget, mid hoidis tähelepanu endal, kui ma just valguslaikude imetlemisega ei tegelenud. Ma pole Star Trekiga iseenesest kursis, ma teadsin, kes või mis on Spock, ausalt, aga see oli ka minu ainus kokkupuude. Võibolla see film ei anna just seda õiget ettekujutust sellest kõigest, ega mina tea, aga isegi kui muud siit filmist juurde ei saa, siis filmielamuse ikka saab. 

Chris Pine eriti ei meeldi, aga Zachary Quinto oli imeline.. nagu alati.. minu jaoks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar