teisipäev, 19. august 2014

A Man With No Name trilogy - For A Few More Dollars

For A Few More Dollars (originaalpealkiri Per qualche dollaro in più)
1965
Clint Eastwood, Gian Maria Volonté, Lee Van Cleef

Minu hinne: 9/10

Phew! Phew! Where life had no value, death, sometimes, had its price. That is why the bounty killers appeared.

Nimeta mehe seiklused jätkuvad, kui ta hakkab pearahakütiks ning asub jahtima tagaotsitud meest nimega El Indio ja tema kaaslasi. Oma tagaajamise käigus kohtub ta Kolonel Douglas Mortimeriga, kellel on sama eesmärk, mis tal ning kellega ta käed lööb ja El Indio tabamise järel preemia pooleks teha lubab. 

Lugu oli natuke keerulisem, kui esimese filmi oma, kuid ikka ja jälle oli asjasse segatud naine, võibolla natuke teisiti, kui tavaliselt, aga kõik keerles ja tiirles ümber ühe naise. Tüüpiline. Tulistamistseene oli natuke vähem, kuid võibolla mulle ainult tundus, kuna film oli ligi nelikümmend minutit pikem kui eelmine osa ja need olid vist natuke rohkem jaotunud ning samuti olid tulistamised rohkem kaalutletud, alustades Koloneli ja Nimetu esimese kohtumisega kuni lõpuni välja. Ma ei loendanud.

Ja ma ei saa endiselt üle, kui kena ikka Eastwood on.. ja see pööratud nahast vest hakkab mulle aina enam meeldima. Peaks kellegiga läbi rääkima, et mul läheks ka sellist oma garderoobi vaja.. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar