kolmapäev, 15. juuli 2015

Lucy

2014
Scarlett Johanson, Morgan Freeman
Kestis 1 tund ja 29 minutit

Juhuslikult narkomuulaks sattunud Lucy kõhtu paigutatakse kotike üliohtlike kapslitega. Kui kott ta kõhus aga plahvatab, saab temast hetkedega üliinimene, kelle intellekt ja võimed on üle inimmõistuse piiride. Ta teab, et tal on elada vaid vähem kui 24 tundi, seega võtab ta ühendust ühe professoriga, et jätta oma uutest teadmistest alles kasutatav mälestis.
Kuna ma Viasatilt vaadates algust ei näinud, vaatasin ma selle hiljem järgi, kuid see ei muutnud seda, et film mulle isegi täitsa meeldis. Mingi meistriteos ta just polnud, film ise polnud ka just midagi uudset ja sel olid omad puudused, kuid ma elasin sellele siiski kaasa ja ega Scarlett Johansoni peaaosas olemine halba teinud. Tablettide ja üliinimliku mõistuse teema meenutas natuke "Limitlessi", ainult vahe oli selles, et "Limitless" meeldis mulle rohkem. Ma arvan, et selle filmi juures oligi parim see aju kasutamise teema, mis polnud küll ideaalselt välja kantud, kuid andis sellele filmile selle huvitava nüansi ja tuletas meelde, et aju on endiselt midagi mõistmatut.
Üks asi, mis mulle siiski selle filmi juures ei meeldinud, oli lõpp. See film oli üldiseltki piisavalt ebareaalne, kuid lõpp oli lihtsalt kuidagi, ma ei teagi.. kontrolli alt väljas juba. Ma ütlesin "täitsa meeldis", sest mulle tõesti meeldis film alguse poole, aga lõpp oli ikka väga tobe ja valmistas kergelt meelehärmi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar