kolmapäev, 18. veebruar 2015

Fifty Shades Of Grey

2015
Jamie Dornan, Dakota Johnson
Kestis 125 minutit

Paljuräägitud romaani ainetel tehtud film räägib noorest Inglise kirjanduse tudengist, kes peab kokkusattumuse tõttu asendama oma parimat sõbrannat intervjuul salapärase, nägusa ja üle mõistuse seksika miljardäri, Christian Greyga. Tema elu pole sellest hetkest alates sama, sest ta kistakse tänu vastastikusele tõmbele Mr. Grey salapärasesse ja pimedasse maailma, kus ta on sunnitud avastama oma seksuaalsuse ja ta pole enam isegi kindel, kas tahab sealt lahkuda.
Olles läbi lugenud kõik raamatud ja alates esimesest hetkest, kui trailerit nägin, seda filmi oodanud, ütlen ma meh, kuid olen samal ajal täiesti kahe tule vahel. Ühest küljest oli see film ikka sittakanti kehv, isegi kui ta oli parem kui raamat, kuid samal ajal olen ma kuidagi ekstra negatiivselt meelestatud, sest see film meeldib mulle liiga palju ja ma tahaksin seda veel näha. 
Mul on jällegi üsna häbi, sest ma ei suuda leida ühtegi argumenti, et põhjendada, miks mulle see film meeldis ja miks keegi teine peaks kaks tundi raiskama, et seda ajuvaba asjandust vaadata, mis üritab olla hea adaptsioon sitast raamatust, milles see ilmselgelt on õnnestunud ainult mingil määral, sest minu arust oli näitlejate valik hea (kuigi ma oleks Dornani asemel näiteks Fassbenderit eelistanud, aga see on minu isiklik arvamus.. Dornan oli hea aga siiski), kutsus esile paar head ja kohatut naeru ja mul ei tekkinud vajadust telefoniekraani kiigata. Üleüldine pilt pole aga suuremasi.. Ma kuulsin, et Mehhikos mastubeeris mingi naine, kinos.. Okei.
Samuti, üle mõistuse hea soundtrack! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar