laupäev, 10. jaanuar 2015

It Might Get Loud

2008
Jimmy Page, Jack White, The Edge
Kestis 98 minutit

Tundub, et pigem rockmuusika austajatele ja pilli ennast mängivatele suunatud dokumentaalfilmis räägivad kolm kitarristi elektrikitarrist, selle käsitsemisest ja muust. Igaüks teeb seda läbi oma pilgu, rääkides oma esimesest pillist, lugude kirjutamisest, võimenditest, stiilist ja muust. 

Päris ausalt, ega ma muusikast suuremat ei jaga. Mulle meeldib muusikat kuulata, ma võin rääkida lauludest, bändiest ja videotest suvalisi ja ebavajalikke fakte ning soovitada sulle häid albumeid, aga pilli mängida ma ei oska ja ega ma vist suuremat viisigi ei pea. Aga ma jumaldan Jack White'i. Ja sel hetkel piisas mulle selleks, et seda filmi vaatama hakata ja kuigi mul polnud vahelduva eduga aimugi, millest nad räägivad (ma pean silmas noote ja muud säärast), nautisin ma siiski, sest iseenesest ilus ja hästi ülesehitatud film, mille puhul kulges jutt loomulikult ühest teemast teise ja istus hästi kokku.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar