neljapäev, 14. august 2014

Saving Private Ryan

Saving Private Ryan (Reamees Ryani päästmine)
1998
Tom Hanks, Matt Damon

Minu hinne: 10/10

Kui ma saaks, annaks sellele filmile täiesti vabalt hindeks üle kümne, sest see väärib seda igati.

Ühe ema neljast pojast hukkub kolm lahinguväljal ja ainus ellujäänud vend otsustatakse koju tuua. Välja saadetakse rühm sõdureid, kes peaksid ta üles leidma ja koju tooma, kuid häda seisneb selles, et keegi ei tea, kus reamees Ryan tegelikult asub. 

Enne filmi algust mõtlesin õuna süüa ja kuidagi veeretasin selle filmi alguseni välja ja kuskil kuuenda ja kümnenda minuti vahel panin ma selle õuna kõrvale, sest mul hakkas kõhus keerama ja õunatükk hakkas suus ringi käima..

Ja peale filmi lõpetamist vahtisin ma  lihtsaltkolmkümmend minutit lage ja nutsin. Mitte, et ma filmi vältel juba kaks tundi nutnud ei oleks, aga ma nutsin veel, sest mulle jõudis alles siis kohale, et sellised asjad on tegelikult ka juhtunud ja kui asjad niimoodi jätkuvad, siis juhtub veel. Lõpuks jõudsin ma järeldusele, et ma vihkan sõda, aga ma armastan seda filmi ja ma elaks need kaks ja kolmveerand tundi mitmel korral veelkord läbi.

Tom Hanks ei väsi mind üllatamast ja ma naudin siiralt iga ta rolli ja tundub, et Matt Damonist hakkab vaikselt mu uus lemmik saama. Eks hakkab vaikselt rohkematele ta filmidele oma filminimekirjas ruumi tegema.. 

Ei soovita nõrganärvilistele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar