pühapäev, 7. september 2014

We're the Millers

2013
Jason Sudeikis, Jennifer Aniston, Emma Roberts 
110 minutit
Minu hinne: 7/10

Narkodiiler, kelle kogu kandam ja tulu pihta pannakse, peab oma varustajale mitte võlgu jäämise jaoks Mehhikost ära tooma laadungi narkootikume. Tal tekib lollikindel plaan rentida suur pereauto (karavan) ning moodustada libaperekond temaga samas majas elavast süütust teismelisest poisist, stripparist ja tänaval elavast, kodust ära jooksnud tüdrukust. Tundub ideaalne plaan, seega mis saaks valesti minna? 

Päris  ausalt, polnud minu tüüpi komöödia. Naerupahvakuid kutsus omajagu esile küll, kuid midagi jäi puudu.. või siis oli midagi natuke liiga palju, mis jäi närima. Emma Roberts ja Jason Sudeikis ei meeldinud kumbki. Ma ei räägi ainult sellest filmist, vaid üldiselt. Emma Robertsi näitlejaoskustega ma enne American Horror Story: Covenit tuttav ei olnudki, aga ta hakkas mind sealt peale ikka meeletult häirima. Ma ei tea ausalt, milles asi on ja Jason Sudeikis häirib Saturday Night Live'st ja naerutada ta mind eriliselt ei suuda. Kahju. Ma iseenesest oleksin tahtnud, et see film mulle meeldiks. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar