esmaspäev, 20. juuni 2016

Eesti blogiauhinnad 2016

Kujutage nüüd ette minu üllatust, kui minu meilkasti potsatas täna hommikul kiri, kus teatati mulle, et olen saanud Eesti Blogiauhindadel kultuuriblogide kategoorias II koha ning mind on ootamas diplom, mis tahab ära saatmist. Ma esmalt arvasin, et keegi niisama trollib. Muidugi mingist hämarast ajusopist nagu meenus, et tõesti, kirja ma end panin, aga sinna see ka jäi. 
Ma tõesti ei vaevanud sellega eriti pead, ega eeldanud midagi, sest ma ei ole selle bloginduse alal just.. etalon (vaadake kasvõi viimatist kuupäeva, mil ma postitasin), kuid mul on siiski ääretult hea meel, et inimesed minu poolt hääletasid. Lühidalt kokku võttes ongi selle postituse mõtteks tänada kõiki neid, kes suvatsesid oma hääle just mulle anda! 
YAYAYAYAYA!

Pilt ka lõpptulemustest, kui kedagi peaks huvitama:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar