teisipäev, 13. jaanuar 2015

Whiplash

2014
Miles Teller, J.K. Simmons
Kestis 107 minutit

Andrewil on unistus olla üks parimaid trummareid ja mitte saada unustatud. Ta usub, et parimaks paigaks oma oskuste arendamiseks on konservatoorium, kus tema õpetajaks saab Terence Fletcher, kes poisilt aina rohkem ja rohkem nõuab ja pea selle jaoks mingiks probleemiks poissi mõnitada või lüüa, poissi sellega hulluks ajades. 

Pean ausalt tunnistama, et kinno läksin ma kolmel põhjusel - 1) ma tundsin huvi 2) ma nägin Arnold Schwarzeneggeri kommentaari filmipostril 3) mul oli (ja on praegugi) vaja kirjutada retsensioon filmimuusika kohta. 
Tundub nagu ma oleksin vaatamas käinud kahte tundi actionit, mis paneb hinge kinni hoidma ja õhku ahmima, sest sa oled nii põnevil selle ootuses, mis järgmisena juhtub. Ja kedagi ei lastud isegi maha. Intensiivne ja vihane muusikafilm, mis näitas minu jaoks jazzi hoopis uues valguses ja pani mind aru saama, et jazzgi ei ole nii pehme muusikastiil, nagu mulle alati tundunud on. Palju verd, higi ja pisaraid, meeldivat muusikat, ropendamist ja närvipinget, mis paneb judinad üle selgroo jooksma ja jääb pikaks ajaks meelde. Imeline!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar