laupäev, 18. oktoober 2014

Magic Mike

2012
Channing Tatum, Alex Pettyfer, Matthew McConaughey
110 minutit

Minu hinne: 5/10

Tuleviku suhtes suurte lootustega Mike töötas päeval ehitusel ja öösel oli strippar, soovides saada kokku raha, mida ta vajas, et teha algust just sellise äriga, nagu ta soovis. Ühel õhtul aga järgneb ta noor töökaaslane ehituselt talle klubisse ja satub lavale, kus temast saab suur hitt. 

Ellu soovitas ja ma mõtlesin, et millest ma ikka ilma jään, kui ära vaatan. Ajast jäin ilma. Lõpuks, see hõõrumine kõrval mängimas, hakkasin ma koerapoegi maalima. Ei käi eriti omavahel kokku, aga mul tõesti polnud tahtmist oma täit tähelepanu sellele filmile ohverdada ja ma ei pidanudki tegelikult, sest sisu on ilma selletagi selge ja muud seal peale selle.. väänlemise ja draama suurt ei olnudki. 

Liigitasin tantsufilmi alla, sest nad ju ometigi tantsisid.. Või mida?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar