laupäev, 21. märts 2015

The Drop

2014
Tom Hardy, Noomi Rapace, James Gandolfini
Kestis 1 tund ja 46 minuti

Ühel nädalavahetusel üksi kodus olles otsustasin hulga filme ära vaadata ja see oli üks neist. Film räägib Bob Saginowskist, vaiksest. üksikust, kuid heasüdamlikust baarimehest, kes avastab end ühel hetkel allmaailma keskelt, tänu baaris, kus ta töötab, toimunud röövile. Samuti avastab ta end keset juurdlust, kus kaevatakse üles üks ammu juhtunud kuritegu ja teda ennast ähvardavad jamad tänu prügikastist leitud koerale. 
Tumeda ja kergelt kurjakuulutava atmosfääriga krimidraama sai põhiliselt valitud Tom Hardy pärast, kuid oli isegi headest osatäitmistest hoolimata kergelt jama. Palju erinevaid juppe kokku kahmanud ja andnud lootust huvitavale lõpule, jäi osa neist lõpuks ikkagi kuidagi lahtiselt vedelema, isegi kui ma osadele tekkinud küsimustele vastused sain. Plotis olid küll  mõni üsna üllatav seik, kuid lõppude lõpuks ei jätnud see film mulle mingitki erilist emotsiooni, ega tahtmist selle filmiga edaspidi tegemist teha. Film vist pigem mängitigi maha tugeva näitlejatöö peale ja see vast oli minu jaoks ka ainus, mis selle filmi vaadatavana hoidis. Kurb küll, ma oleks isegi tahtnud, et see mulle meeldiks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar