teisipäev, 24. veebruar 2015

Divergent

2014
Shailine Woodley, Theo James, Kate Winslet
Kestis 139 minutit

Ülemaailmse bestselleri ainetel tehtud triloogia esimene osa räägib tuleviku maailmast, mis on jagatud osadeks, millest igaüks esindab kindlat voorust. Igal aastal peavad noored läbima testi, millega saab nende jaoks selgeks, millisesse ossa nad kuuluvad. Ka Tris läheb testi tegema, kuid selgub, et tema ei sobitu ühtegi neist. Ta on... tamtadadam.. lahkulööja. Ja kui ta avastab salajase plaani hävitada lahkulööjad, peab ta mesti lööma oma ainsa sõbraga (????), et teha, mis teha annab ja päästa iseennast.
Kui see film eelmisel aastal ilmus, otsustasin ma enne raamatu läbi lugeda, kui filmi vaatama lähen. Paraku olin ma aga raamatus mingil põhjusel liiga pettunud ja kandsin selle maha, kinno jõudmata, sest mulle tundus, et film tõenäoliselt mulle huvi ei pakuks. Ma vist eksisin, sest film oli isegi üsna meeldiv, mitte just parim, aga samal ajal ei olnud ta ka nii hull, kui ma oletasin. Meenutas natuke Näljamänge kogu selle futuristliku mässaja teemaga, samas oli sisu siiski erinev.. ja kõikide mu näljamängude fännidest sõpradele pean ma meelehärmiks ütlema, et kuigi mulle meeldib Jen palju rohkem kui Shailene, elasin ma Trisile rohkem kaasa kui Katnissile. Vähemalt filmis. Ja mulle tundub, et ma olen valmis Lahkulööjale teise võimaluse andma ja jään nüüd lihtsalt filmi teist osa ootama.. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar