esmaspäev, 23. veebruar 2015

Boyhood

2014
Ellar Coltrane, Patricia Arquette, Ethan Hawke
Kestis 165 minutit 

Kaheteistkümne aasta vältel filmitud draama räägib noore poisi suureks kasvamisest ja kõigist sellega seotud pereprobleemidest, kasvuraskustest, suhetest ja muust. 
Ega filmil iseenesest suurt viga polnudki, aga minu jaoks oli suurimaks probleemiks pikkus. Kestis küll kaks tundi ja kolmveerand veel peale, aga minu vaatenurgast tundus see pigem olevat kaksteist aastat, sest ma lõpuks lihtsalt ei suutnud oodata, millal film ükskord läbi saab. Ma arvan, et kui ma kinos seda vaadanud oleks, oleks ma seal pimedas lõpuks tukkuma jäänud või püksi teinud.. või midagi kolmandat, kuna vahepeal minu jaoks lihtsalt ei toimunud midagi. 
Muidugi oli see näitlejate vananemise vaatamine omamoodi huvitab, kuid ma arvan, et ma pigem vaataks veel mitu korda Titanicut, kui seda sama otsast peale. Jumal tänatud, et kutt vähemalt ilusaks kasvas.. Ma lihtsalt ütlen, et mul on hea meel, et ma selle nähtud sain, sest see on tõesti omamoodi, kuid ei ole minu arvates kogu seda tähelepanu ja kiidulaulu väärt, mis talle osaks sai, hoolimata sellest, et see nii "ground-breaking" oli. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar