pühapäev, 21. detsember 2014

Beautiful Creatures

2013
 Alice EnglertViola DavisAlden Ehrenreich
Kestis 124 minutit

Ethan elab ühes lõuna väikelinnas, kus ei toimu mitte midagi, kuni linna saabub Lena Duchannes, kohaliku eraku noor sugulane. Paraku aga ei ole Lena tavaline ning Ethan saab sellest pikapeale teada. Nüüd tuleb vaid Lena 16-ndat sünnipäeva oodata.

Tahaks oksele hakata ja ma olen päris kindel, et see ei ole nende kummikommide süü, mis ma enne sõin. This Is The End oli selle kõrval täielik geniaalsus. Ja kõige hullem kogu asja juures on see, et film on tehtud ühe mu lemmikraamatu ainetel. Niiöelda.. Ma ei taha liialdada ja hetkel ma vist (jumal tänatud), ei liialdagi, öeldes, et siin filmis polnud absoluutselt mitte miski õigesti. Kui teha raamatu ainetelgi filmi, siis kuidas on võimalik teha filmi nii, et mitte absoluutselt faking miski ei lähe täppi? Ma olen nüüd kuri ja häiritud. Kurat need raamatukogud pühapäeviti ja esmaspäeviti kinni on, mul on vaja kõik kolm raamatut korraga võtta, et see saast oma mälust kustutada..
Ahjaa, film saab ühe punkti selle eest, et Link oli enam-vähem.. Kurb, lihtsalt kurb..


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar