reede, 22. august 2014

Ghost Busters

Ghost Busters
1984
Bill Murray, Dan Aykroyd

Minu hinne: 5/10

If there's something strange in your neighbourhood.. Who you gonna call?

Kolm teadlast lastakse ülikoolist lahti ning nad otsustavad avada oma kontori vanas tuletõrjedepoos. Nad hakkavad end kutuma Tondipüüdjateks ning võitlema linnas ringlevate poltergeistide, kummituste ja muu ebaloomulikuga, mis inimesi häirib. 

Veidram, kui oleksin oodanud. Ma ei saa öelda, et poleks meeldinud ja asi on tõenäoliselt minus (tüüpiline), aga lõpuks tüütas ära. Ei olnud enam üllatusmomenti ja naerma ka nagu ei ajanud. Kurb.

2 kommentaari:

  1. Hehe, inimeste huumorimeel on ikka erinev, see on just mu lemmikkomöödia. Tere tulemast filmiblogijate kitsasse ringi!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma pean ausalt tunnistama, et ma pole tegelikult üldse komöödiainimene. Ma ei ole vist kunagi olnudki, aga ma arvan, et selle filmiga oligi pigem see, et kõik olid nii palju head rääkinud ja natuke ära spoilinud ja ma teadsin liiga palju, et see enam nauditav oleks. Kahju muidugi.

      Aga aitäh! :D

      Kustuta