pühapäev, 17. august 2014

Pretty In Pink

Pretty In Pink
1986
Molly Ringwald, Jon Cryer, Andrew McCarthy

Minu hinne: 5/10

Elagu kaheksakümnendate noortekad!

Mitte-nii-populaarne tüdruk Andie satub rikka playboy huviorbiiti, kuid samal ajal tiirleb tema ümber temasse ammu armunud olev lapsepõlvesõber ja nüüd peab ta nende vahel valima.

Suutis mind üllatada. Palju sa viimase aja noortekates ikka mokk töllakil lõpplahendust analüüsima jääd. Mina igatahes eeldasin hoopis midagi muud filmi lõpust, kui John Hughes pakkuda suvatses ja see oli hea. Siiski, mitte piisavalt.. Sest ma lootsin tulihingeliselt, et ta valib teise variandi, aga kuradi Andie.. (Jälle, asi on minus..)

Molly Ringwald häiris esimest korda kõigi nende filmide jooksul, milles ma teda mängimas olen näinud. Ta tegelane oli nii tüütu ja ülbitsev ja miks ta lihtsalt ei võinud leppida heaga, mis tal juba olemas oli ja pidi küünitama millegi "parema" järgi ja siis "murtud südamega" jääma. Ugh. Ei mõista.

Ja kes oleks arvanud, et Jon Cryer noorena nii kena ja nunnu võis olla.. Tema muusikaline etteaste oli filmi kõrgpunkt. Siiski, Sixteen Candles ja Ferris Bueller's Day Off olid etemad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar