pühapäev, 17. august 2014

Dirty Dancing

Dirty Dancing
1987
Patrick Swayze, Jennifer Grey

Minu hinne: 10/10

The ultimate chick-flick..

Baby saabub vanematega puhkusele oma isa sõbra puhkusemajasse, kus ta tutvub sealse tantsuõpetaja Johnny Castlega. Peale seda, kui Johnny tantsupartneriga juhtub õnnetus, asub Baby teda asendama ning nad Johnnyga saavad lähedasteks. Kahjuks ei meeldi see Baby vanematele..

Mingisugune maagia paneb mind seda filmi aina uuesti ja uuesti vaatama ilma, et ma sellest tüdineks, sest iga kord oleks tunne, nagu ma elaks Babyle ja Johnnyle esimest korda kaasa. Mind paneb kõige rohkem üllatuma see, et Patrick ja Jennifer ei saanud omavahel üldse tegelikult läbi ja lausa vihkasid üksteist, kuid kui sa vaatad seda filmi, ei saa sa nendevahelist keemiat eitada. Ja see on vapustav!

Parem ärge laske mul soundtrackiga alustada.. See soundtrack võiks mu elu saata. Ja kõik need tantsud. Ma pean iseenda peale vist eluaeg vimma, et ma tantsima ei õppinud nooremana, sest vähemalt ei laulaks ma siis iseeendale salaja (I've had) The Time Of My LIfe'i ja ei üritaks nii meeleheitlikult mambot tantsida.

Okei, ma lähen otsin omale mõne tantsutunni, sest mul olevat kerge jalg küll..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar