teisipäev, 7. oktoober 2014

Jane Eyre

2011
Mia Wasikowska, Michael Fassbender, Judy Dench
120 minutit

Minu hinne: 10/10

Charlotte Brönte romaani ainetel. Jane on noor neiu, keda ei ole elus saatnud just edu. Ta vanemad surid noorelt ning ta jäi oma onu ja tädi hoolde. Peale onu surma ütles ta tädi temast lahti ja ta sattust tütarlastekooli, kus elu ei olnud just kiita. Sellegi poolest ei andnud Jane alla ja jätkas edasi rühkimist. Täisealiseks saades saab temast õpetajanna prantsuse tüdrukule. Ta sõbruneb majaperemehe, jaheda ja karmikäelise mr. Rochesteriga ning neil tekivad tunded. Mr. Rochester kosib Jane'i, kuid kõik ei lähe sugugi nii nagu loota võiks.

Võibolla olen ma liiga liigutatud faktist, mis ajastust film räägib ja võibolla on asi selles, et ma olin vist 10 või 11, kui esimest korda Jane Eyre'i kätte võtsin ja see on sellest ajast saati mu lemmik olnud, kuid see film oli i m e l i n e. Aga tõsiselt ka, nii ilus ja nii sarnane ning kõik oluline oli olemas ja mõned kohad, mis mulle meenusid ja mida ei olnud, olid möödavaadatavad, sest kõik ei peagi kahe tunni sisse ära mahtuma. 

Michael Fassbender on suurepärane ja keegi teine Judy Denchi asemel poleks sobinudki mrs. Fairfaxiks ja mulle tundub, et see on suisa fakt. 

Üle mõistuse nauditav tõesti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar