laupäev, 4. oktoober 2014

Billy Elliot

2000
Jamie Bell, Julie Walters, Gary Lewis
110 minutit

Minu hinne: 8/10

Billy Elliot on Inglismaa väikelinna poiss, kes avastab endas ootamatu kire tantsimise vastu. Kahjuks on see täielikult vastu tema isale, kes maksab ränka raha selle eest, et poiss poksitrennis käiks ja peab balleti, millest poiss sisse võetud on "pedede" alaks. Sellest hoolimata jätkab Billy just seda, milles ta hea on, tõestamaks nii iseendale, kui oma isale, et see on täpselt see, mida ta tegema peab. 

Kui on üks asi, mida ma lihtsalt üle mõistuse palju armastan, on see unistuste täitumine. Kas minu enda või kellegi teise, vahet ei ole. See on lihtsalt nii ilus, kui sa saad kõrvalt näha, kuidas inimesed võitlevad selle nimel, mida nad soovivad ja millest unistavad ja lõpuks saavutavad selle. (Võibolla ongi see põhjus, miks ma nii palju talendisaateid vaatan hah).

Ilus film võib öelda. Kohati natuke veider, aga samal ajal inimlik. Ja ma hakkan aina enam mõtlema, miks ma väiksena balleriiniks ei tahtnud saada.. No kurat. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar