laupäev, 6. september 2014

Star Trek: Into Darkness

2013
Chris Pine, Zachary Quinto, Benedict Cumberbatch
132 minutit

Minu hinne: 8/10

Peale seda, kui James T. Kirk järjekordselt reeglitevastaselt käitub, võetakse temalt ära kapteni tiitel ja ka tema laev. Kapteniks saab taas Pike, kes teeb Kirkist oma esimese abi. Kui aga Starfleeti kontoris toimub rünnak ja kapten Pike selle käigus sureb, võtab Kirk taas juhtimise enda hoolde, et astuda vastu üliinimlike võimetega ja supergeniaalsele Khanile. 

Ma ei oska kuidagi eelistada, ega võrrelda. See, mis eelmises osas oli puudu (alustades näiteks Spocki tunnetega jne), oli selles osas justkui olemas (alustades Spocki tunnetega jne) ja vastupidi. Aga samas minu jaoks siiski erilist edasiminekut ei toimunud. Teine osa küll, aga asi jäi kuidagi samale tasemele ja üsna üksluiseks. Visuaalsest pildist ma ei räägi, eelmisest postitusestki sai aru, et film oli visuaalselt üsna vaimustav (vähemalt minu jaoks), aga kui rääkida plotist ja tegelastest, siis ainus edasiminek selle filmi osas oli minu jaoks pahalane ehk Khan. Bones ka.. Bonesil oli palju rohkem ekraaniaega, kuigi mulle tundub, et selle venelase ekraanil oleku aeg jäi selle võrra lühemaks. Bones meeldis mulle. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar