kolmapäev, 20. august 2014

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
1964
Peter Sellers, George C. Scott, Slim Pickens

Minu hinne: 8/10

Kes oleks arvanud, et sõda ja komöödia võivad käsikäes käia?

Paranoiline kindral Jack D. Ripper annab välja signaali Ameerika Ühendriikide sõjaväe lennukitel lasta Venemaa territooriumil alla tuumapommid, sest usub, et Ameerika veevarud on mürgitatud vene võimu poolt. Ümarlaua ümber kokku kogutud poliitikud hakkavad nüüd otsima võimalust seda takistada.

Fun fact: Peter Sellers mängis filmis kolme rolli - kapten Lionel Mandrakest, president Merikn Muffleyt ja dr.Strangelove'i, kellel oli mingi väga imelik viga küljes. 

Aga ma tahan öelda, et Stanley Kubrick pole mulle kunagi komöödiaga seostunud. Nagu, kui keegi mainiks mulle Stanley Kubrickut, siis ei tuleks mulle tõenäoliselt surivoodil ka veel pähe, et ta võiks komöödiaid ka teha, sest sest esiteks ei kõla ta nimi minu jaoks nagu komöödiategija ja teiseks tuleb mulle liiga kiiresti Kellavärgiga Apelsin või Hiilgus meelde. 

Ma ei tea, minu jaoks oli see naljakas, aga mu vend ei saanud küll aru, mida ma naeran. Ju on suhteline värk.

Mainin ära, et film on mustvalge ja tehtud kuuekümnendatel, seega eriefektid võivad kohati tunduda veidrad, aga see annab asjale vaid särtsu juurde. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar