reede, 15. august 2014

The Avengers

The Avengers
2012
Chris Evans, Robert Downey Jr, Samuel L. Jackson

Minu hinne: 7/10

Veel rohkem superkangelasi, halleluuja!

Kui Loki oma armeega otsustab maale saabuda, otsustab agent Nick Fury kokku kutsuda superkangelaste meeskond koosseisus Kapten Ameerika, Must Lesk, Raudmees, Hulk, Kotkasilm (Hawkye) ja Thor.

Meeldis nii natuke natukene rohkem vaid, kui Kapten Ameerika esimene osa. Lokit mänginud Tom Hiddleston ei ole üldse pahalase tüüpi, mina paneks ta küll parem maailma päästma, kui tervet karja inimesi põlvili sundima, kuigi ma pean nentima, et ma siiski põlvitaks ise ka.. Hulk meeldis, aga natuke kahju, et Hawkyet nii vähe oli. Oleks võinud rohkem olla. 

Need suured raudkolakad, kellega nad võitlema pidid, olid nii ebaveenvad kahjuks. Ma usuks suurema tõenäosusega juba imeseerumitesse ja sellesse, et üks tänaval vastu jalutav musklis ja blondide juustega mees on kuskilt kaugelt siia saabunud Thor, kui et sellised kuskilt paralleelsest universumist meie maailma üle tulevad võtma, aga see vist on ainult minu probleem..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar