reede, 15. august 2014

Captain America: The First Avenger

Captain America: The First Avenger
2011
Chris Evans, Hayley Atwell, Sebastian Stan

Minu hinne: 7/10

Superkangelased, mhm.. 

Pärast korduvat sõjaväkke mittepääsemist kehvade kehaliste võimete ja mitme terviseprobleemi tõttu, pakub ta end osalema salajasse projekti, mis üritab luua supersõdurit. Temast saab Kapten Ameerika, maailma esimene superkangelane, kes asub võitlema Ameerika eest.

Mu on õnnestunud need filmid kuidagi väga vales järjekorras ära näha, sest see on järjekorra poolest esimene, teine peaks olema Tasujad ja kolmas alles Kapten Ameerika ja Talvesõdalane, aga kuidagi õnnestus mul see viimasena ja Talvesõdalane esimesena näha. Tasujad jäid sinna vahele. 

Hugo Weaving ajab mulle endiselt hirmu nahka ja ma ei saa sinna midagi parata, mängigu ta või head tegelast. Ta mask ei muutnud asja just eriti meeldivamaks. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar