reede, 12. juuni 2015

Chappie

2015
Dev Patel, Hugh Jackman, Yo-Landi Vesser, Ninja, Sharlto Copley
Kestis 2 tundi

„Chappie“ räägib tulevikust, kus hakatakse politseinike asendama robotitega, kes teevad pädevalt oma tööd ja on kuritegevuse vähendamisele suureks abiks. Nüüd tahab nende looja, Deon (Dev Patel), asja veel sammu jagu kaugemale viia, et luua esimene päris intellektiga robot, kes mõtleb ja tunneb oma peaga. Ta kasutab oma roboti loomiseks üht rikkis politseimudelit, mida kasutada ei ole enam mõtet ja sisestab temasse koodi, mis annab talle lapse mõistuse, mida siis arendama tuleb hakata. Robot, nüüd juba nimega Chappie, jääb jamadesse sattunud jõuguliikmete Ninja (Ninja) ja Yolandi (Yo-Landi Visser) juurde. Paraku ei lähe kõik täpselt nii plaanipäraselt, kui nad oleksid tahtnud, sest vähe sellest, et Ninja ja Yolandi on oma jõugu bossile sees 20 miljonit dollarit, ähvardab Chappiet ka aku tühjenemine ja kade robotimeister Vincent (Hugh Jackman), kes annaks kõik selleks, et hoopis tema robotist saaks politseirobotite tulevik. 
Ma pean nentima, et mulle tõesti meeldis filmi story. Alguses vähemalt. Kogu see tulevikumaailma ja intellektiga robotite loomise teema tundub filmides alati nii.. äge, isegi kui ma reaalses elus ei ole väga vaimustuses ideest, et tulevikus on meie hulgas oma peaga mõtlevad teraskolakad. Sellegi poolest tundus lugu huvitav, kuid mida kauame ma vaatasin, seda enam hakkas mulle tunduma, et olen sattunud vaatama kahe tunni pikkust Die Antwoordi videot, kus Dev Patel ja Hugh Jackman teevad robotitega cameod. Isegi soundtrack oli pea täielikult Die Antwoordi looming ja kuigi mul pole ei antud bändi ega ka nende muusika vastu midagi, tundus see kiidulauluna nende pihta ja varjutas pikapeale ära teised tegelased ja üldise loo. 
Dev Patel meeldib mulle, aga teda oli näidatud kuidagi üheplaanilise, kogu aeg higistava ja närvilisena, mis polnud üldse temalik. Võibolla ongi kõik robotitega tegelevad geeniused tegelikult ka sellised, ma ju ei tea, kuid tema puhul tundus pigem, et nad tahtsid rõhku panna sellele, et ta ikka tõesti on teadlane ja unustasid ära, et temal peaks olema valgusvihk ja kandev roll Chappie loojana. Peale selle pole ma kindel, kas Hugh Jackmanile tõesti meeldivad robotid või ei suutnud nad leida kedagi, kes oleks olnud nõus mängima kurja teadlast kurja robotiga, mille nimi on Põder. 
Tegelikult mulle meeldis see film - sel olid omad momendid, aga mul on kahju, et see mind lõpuks ära tüütas, sest see oleks võinud olla midagi väga-väga head, aga sellest tuli midagi lihtsalt head.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar