laupäev, 18. oktoober 2014

Shall We Dance?

2004
Richard Gere, Jennifer Lopez, Susan Saradon
106 minutit

Minu hinne: 8/10

Õnnelikus abielus mees otsib oma rutiinsele elule vaheldust, kuid ei julge seda tunnistada. Igal õhtul metrooga koju sõites ja tantsusaali aknal üht kaunist naist nähes, otsustab ta end kirja panna peotantsu kursustele. 

Ma olen nii kergesti äraostetav, tegelikult ka. Ugh... :D Tants ja natuke ilusaid ja meeldivad inimesi on täiesti piisav ja ma olen äraütlemata kuri selle pärast.

Ma kartsin, et raudselt John (Gere) ja Penelope (Lopez) armuvad ära või midagi, sest see oleks nii tüüpiline olnud. Kogu see mina olen vana ja tema on noor ja ilus ning toob mulle vaheldust, noh teate küll värk. Aga noh..  

Ja ma jõudsin järeldusele, et Richard Gere on mu absoluutne (hetkel) lemmik romantiline-leading man, sest ta on alati nii võluv ja härrasmehelik, Mulle nii meeldivad sellised mehed!  Ja mulle meeldib Jennifer Lopez, aga ainult siis, kui ta mitte ameerikalik aktsent ja olemus igapidi läbi kõlab.

Ja seal lõpus oli see jube ilus Peter Gabrieli laul, aah.. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar