esmaspäev, 18. august 2014

A Man With No Name trilogy - A Fistful Of Dollars

A Fistful Of Dollars (originaalpealkiri Per un pugno di dollari)
1964
Clint Eastwood, Marianne Koch, Gian Maria Volonté

Minu hinne: 8/10
 
Phew! 

Nimeta, kuid surmav mees saabub Mehhiko lähedale linna nimega San Miguel, mida valitsevad kaks rivaalitsevat perekonda, The Baxters ja The Rojos. Kellamees ütleb talle kohe linna saabudes, et ta kas sureb või saab rikkaks, kuid selle asemel et kumbagi teha, mõtleb ta välja plaani, kuidas perekonnad omavahel lootusetult tülli ajada. 

Kes oleks arvanud, et mulle vesternid meeldivad, eh? Ma olin selle triloogiaga alustamist nii pikalt edasi lükanud, kuid nüüd kui ma lasin sõbrannal loosi tõmmata ja selle filmi peale sattus, mõtlesin, et tühja kah, ainus millest kahju võib hakata, on aeg ja seda ka ainult juhul, kui see mulle ei meeldi. Aga teate, ma üldse ei kahetse vaatamist ja ainus, mida ma kahetsema peaks, on see, et ma selle vaatamist nii pikalt edasi lükkasin. Väga rumal minust. 

Kokkuvõttes on see film lihtsalt palju paugutamist, lähivõtteid, üks ja sama heliriba, mida pidevalt korrutatakse ja mida iga inimene vähemalt korra elus kuulnud on ja mis sellele filmile nii palju ilmet annab, poncho ja veel paugutamist. Ma ei liialda. Aga mulle meeldib ja ma ei tea, mis on faktoriks, mis mind kell veerand kolm öösel uneajast hoolimata sunnib edasi vaatama. Kui pauku kardad, ära vaata. Nii lihtne see ongi. 

Ja kes oleks arvanud, et noor Clint Eastwood nii kena välja näeb. Mitte, et ta vanast peast kole oleks.. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar